ETS6 promo

Aankondigen nieuwe producten, beurzen, kan je hier kwijt.
Plaats reactie
spacekiek
Berichten: 42
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 10:44

ETS6 promo

Bericht door spacekiek »

Hoi,

Ik heb een promo in mijn mailbox voor een ETS6 licentie. Geldig voor nieuw en upgrades. Aangezien ik al ETS5 prof. heb, wou ik eventueel upgrade doen naar ETS6, maar ik zie deze helaas niet meer staan in de shop ? Enkel de volledige versie @ 1000€ ?
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS6 promo

Bericht door egfdevos »

Promo's / Vouchers blijven niet eeuwig geldig.

Kijk bij vouchers even filteren op alle of hij er niet bij staat.
:idea: Als je al een product in je winkelwagen hebt klaarstaan met de betreffende voucher er aan vast zie je hem ook niet meer in deze lijst staan.


Huidige promo:
Black Friday 30%- geldig tot 30/11
NOV2021BLACYBER9NFYAWGCX5
Laatst gewijzigd door egfdevos op za 27 nov 2021, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Edwin
spacekiek
Berichten: 42
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 10:44

Re: ETS6 promo

Bericht door spacekiek »

egfdevos schreef:
za 27 nov 2021, 12:22
Promo's / Vouchers blijven niet eeuwig geldig.
De voucher is geldig van 26-29 November. Maar het upgrade product (ETS5 > ETS6) bestaat niet meer ...dat laatste is toch geen promo ?
Of verwachten ze dat we weer 1000€ neertellen voor ETS6 ?

Leuk weetje, ik heb m'n ETS5 prof. besteld in maart, paar maand later kon je gratis upgraden naar ETS6, maar dan moest je ETS5 wel besteld hebben in Juli

:?
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS6 promo

Bericht door egfdevos »

... Was voorgaande bericht nog aan het aanpassen.
Je kunt altijd een support ticket aanmaken en het netjes vragen vaak zijn ze heel coulant.
Edwin
spacekiek
Berichten: 42
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 10:44

Re: ETS6 promo

Bericht door spacekiek »

OK heb het gevonden, je moet blijkbaar eerst inloggen en dan naar 'winkelen' > 'beschikbare upgrades' gaan.

Bij deze toch een mooie korting van 30% op de upgrade kunnen verzilveren 8-)
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: ETS6 promo

Bericht door Dré »

Wat ik me afvraag.
30% is best veel, wordt er ook wel eens meer dan 30% korting gegeven bij de een upgrade van ets?
De prijzen voor aankoop op zich staan volgens mij vast en gaan volgens mij nooit naar beneden?

Met andere woorden, is het nu het beste moment om over te stappen of kunnen we beter wachten?
De nieuwe functies heb ik nog niet nodig dus daarvoor hoef ik het niet te doen, ook zijn volgens mij de projecten die gemaakt zijn in 6 ook in te lezen in 5, dus vraag ik me op het moment nog even af of overstappen eigenlijk wel nodig is.
spacekiek
Berichten: 42
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 10:44

Re: ETS6 promo

Bericht door spacekiek »

Ik heb het persoonlijk niet hoger gezien dan 30%. Promo's komen wel regelmatig eens langs, dus als je het mist, zal er ongetwijfeld nog wel eens een kans komen als je geduldig bent.

Persoonlijk heb ik het direct ook nog niet nodig, maar upgrade+promo was interessant genoeg om op 'buy' te klikken ;)
Voor nieuwe projecten kan ik dan meteen ook al eens testen...
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: ETS6 promo

Bericht door Dré »

Dank je wel
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: ETS6 promo

Bericht door egfdevos »

40% Is redelijk standaard voor groep kortingen. Gelden vaak zowel voor nieuw als upgrade.
Edwin
Plaats reactie