Gira router 2167 00 download applicatie lukt niet

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
kurt.dg
Berichten: 55
Lid geworden op: do 05 feb 2015, 10:38

Gira router 2167 00 download applicatie lukt niet

Bericht door kurt.dg »

Beste,

Even kort voorstellen:
Zonet begonnen met eigen ETS installatie. Installatie bestaat uit 1 hoofdlijn en 3 aparte lijnen (woning, garage, schuur).
Op de hoofdlijn komt de GIRA router (2167 00) die gebruikt wordt voor de ETS te programmeren alsook voor de GIRA home server die er later aankomt.
Keuze router i.p.v. interface was door het feit dat een router meerdere verbindingen aankon (is me destijds vermeld). Doordat dit een router is, komt er zogezegd een backbone die op IP staat aangezien de hoofdlijn op TP komt te staan (enkele TP componenten op de hoofdlijn). Schema is hieronder te vinden (bijlage 014):
014.jpg
014.jpg (156.73 KiB) 4503 keer bekeken
Als test wordt enkel eerst de voeding van de hoofdlijn en de GIRA router aangesloten.
De GIRA router wordt op het lokaal netwerk geplaatst en krijgt dan ook een DHCP adres.
Hierna zie ik 2 verbindingen staan in ETS (bijlage 013):
013.jpg
013.jpg (73.78 KiB) 4503 keer bekeken
Ik selecteer de tweede verbinding, aangezien er nog geen enkele download is gebeurd naar de GIRA router.
Hierna kan ik het adres van de GIRA router downloaden via ETS (adres 1.0.0).
Hierna probeer ik ook de applicatie te downloaden, maar dan krijg ik volgende fout in ETS (bijlage 011):
011.jpg
011.jpg (21.58 KiB) 4503 keer bekeken
Ik heb al geprobeerd het individueel adres aan te passen, zonder resultaat.
Ik heb dan ook nog eens de 1e verbinding genomen, maar ook zonder resultaat.
Ik maak gebruik van de applicatie KNX-IP router 901210.
Wie kan er me vertellen waarom dit lukt?

Hierna heb ik ook geprobeerd om de voeding (van de hoofdlijn) te downloaden (adres en applicatie).
Als ik de 1e verbinding selecteer, dan lukt dit.
Als ik de 2e verbinding selecteer, dan lukt dit niet.
Is hiervoor een reden?

Ik maak gebruik van de ETS5 professional.

Alvast bedankt.
Plaats reactie