DIMinBOX 2CH

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
spwntje
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 dec 2016, 18:45

DIMinBOX 2CH

Bericht door spwntje »

Beste forumleden,

ik gebruik al een tijdje de MAXinBOX66 als vervanger van gewone Eltako relais, en ik moet zeggen; ben ik zeer tevreden van!
Nog geen klachten gehad, snel kablerwerk en minder problemen zoals met de Eltako.

Heb nu voor de eerste keer een DIMinBOX 2CH van Zennio die ik moet programmeren,

heb al vanalles geprobeerd, maar het werkt niet. Heb ook geen technische ondersteuning meer via de groothandel, de verkoper/kenner is verhuist van werk en niet meer te bereiken.

Het is in combinatie met gewone potentiaal vrije drukknoppen,

zou er iemand een voorbeeld programma hebben, zodanig ik de instellingen en adressen kan bekijken? Of dit eens uitleggen?
Raak er nietmeer wijs aan uit heb al vanalles proberen aan te passen maar hij doet het nog niet.. :roll:

Mvg
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: DIMinBOX 2CH

Bericht door Dré »

Ik wil je best proberen te helpen, maar mag ik hoe en waarop jij die potentiaal vrije drukknop op hebt aangesloten?
Ook een andere vraag, als jij handbediende de dimactor de lamp aan en uit zet, gaat hij dan wel aan?

Heb je overigens wel de check-box aangevinkt bij inputs? ( ik kon hem namelijk eerst niet zien, laptop scherm) ;)
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: DIMinBOX 2CH

Bericht door egfdevos »

Edwin
Plaats reactie