Taal wijzigen van busdeelnemer

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
Etienne
Berichten: 56
Lid geworden op: za 21 jan 2017, 12:27
Locatie: Ninove

Taal wijzigen van busdeelnemer

Bericht door Etienne »

Kan je de taal van een busdeelnemer wijzigen zonder alle instellingen opnieuw te moeten instellen.
egfdevos
Berichten: 1417
Lid geworden op: vr 26 jul 2013, 07:31
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, NL

Re: Taal wijzigen van busdeelnemer

Bericht door egfdevos »

Ja, maar de taal van een enkele bus deelnemer kun je niet wijzigen. Het is alles of niets.
Is de ingestelde taal niet aanwezig dan zal ETS kiezen voor de eerste taal. Wat dat ook mag wezen.

Dan kom je spijtig ook nog wel eens tegen dat ze taal x opgeven als beschikbaar en dan blijkt hij toch niet vertaald...
Edwin
Soundtracks
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 nov 2018, 22:55

Re: Taal wijzigen van busdeelnemer

Bericht door Soundtracks »

Probleem is begonnen bij update naar 5.7.4, toen merkte ik dat bepaalde busdeelnemers in het Duits staan (wat voordien in het Engels was).
Bizar is dat bij de parameters alles waaraan ik een groepsadres heb gelinkt, in het Engels staat, en de niet-gebruikte in het Duits. Ongeacht dat mijn programma in het Nederlands staat en mijn Producten in Engels.
cevers
Berichten: 183
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 20:12

Re: Taal wijzigen van busdeelnemer

Bericht door cevers »

Is 1 van mijn ergernissen met ETS. Dat ik niet per deelnemer de taal kan selecteren.
Geen reden ook voor aangezien alle talen in een xml bestand staan. Vooral BJ heeft nogal de neiging om naar Frans te gaan :(
Maak gewoon op de plek waar ik ook de applicatie versie kan kiezen een taal keuze ipv dat ik ALLE projecten naar 1 taal moet zetten.
Op zijn minst per project dan :S
Plaats reactie