Adroid app fout

Visualisatie in EIB-KNX systemen, een vak apart.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Strange, ik lijk het maar niet te snappen....

Zou je indien mogelijk even een screenshot kunnen maken van jouw menustructuur? Ik heb precies echt een complete blackout
menu.jpg
menu.jpg (16.4 KiB) 6704 keer bekeken
Ik had dus vroeger (daarstraks dus nog :) ) gewoon als ik de app opstarte, een knoppenlijst met de namen van de kamers in huis. Nu moet ik ook nog symbolen toevoegen of hij geeft foutmeldingen enz... Raar, alle andere dingen kwamen me nog bekend voor, alleen dit menu gedeelte is precies een zwart gat ....
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Adroid app fout

Bericht door 747driver »

PB zo wel ff een link met wat screenshots.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Het begint ondertussen al aardig te lukken, alleen nog iets raars...

Op de ipad en de android ziet het menu er helemaal anders uit + als ik op de ipad nu op een "kamer" druk, krijg ik gewoon de namen van de items te zien, zonder knoppen enz. Op de android werkt alles zoals het zou moeten gaan...

Ipad
ipad.png
ipad.png (134.49 KiB) 6691 keer bekeken
Android
oneplusone.jpg
oneplusone.jpg (31.65 KiB) 6691 keer bekeken
De apps zijn op bijde toestellen de laatste versie, ik de QC Config staat overal "export to..." voor beide aangevinkt...
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Adroid app fout

Bericht door 747driver »

Heb ik ook wel eens.
Dan in de app System/Profiles/ en daar de te gebruiken profile kiezen en/of op een kamer drukken en weer terug gaan naar het menu.
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

747driver schreef:Heb ik ook wel eens.
Dan in de app System/Profiles/ en daar de te gebruiken profile kiezen en/of op een kamer drukken en weer terug gaan naar het menu.
Doet niks, heb de app ook al is opnieuw geinstalleerd... Ik zal het wel ergens vinden... mss toch ergens iets vergeten aan te vinken of zo..
747driver
Berichten: 1475
Lid geworden op: za 19 feb 2011, 10:06

Re: Adroid app fout

Bericht door 747driver »

Project opnieuw uploaden naar de HS?
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

747driver schreef:Project opnieuw uploaden naar de HS?
Ook al enkele keren opnieuw gedaan, telkens een kleine aanpassing gemaakt om alle nieuwe dingen te testen zoals die counters en leds...Nu ja nieuw.. al oud voor jou natuurlijk :)
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Adroid app fout

Bericht door Dré »

Het lijkt me ook niet echt een instelling te zijn, die niet goed staat in de expert, het lijkt er eerder op dat de server niet alle plaatjes goed laat voor de IOS app.
Maar wat als je even probeert om een ander icoon te pakken, doe die het dan wel?
houseofdreams
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 18:44

Re: Adroid app fout

Bericht door houseofdreams »

Dré schreef:Het lijkt me ook niet echt een instelling te zijn, die niet goed staat in de expert, het lijkt er eerder op dat de server niet alle plaatjes goed laat voor de IOS app.
Maar wat als je even probeert om een ander icoon te pakken, doe die het dan wel?
Ga ik straks is proberen. Ik hou je op de hoogte
Dré
Berichten: 866
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 18:05

Re: Adroid app fout

Bericht door Dré »

Ik bedenk me net, bij het overzetten van het project, staat er dan bij 'transfer mode' de bovenste aangevinkt, dus met images?
Plaats reactie