Situatieschets:
Ik heb een Gira homeserver, een Gira deurbel met IP gateway en een Axis PTZ camera aan de voorzijde van de woning. Wat ik nu dus wil bekomen is, dat wanneer er iemand op de deurbel drukt, dat de camera dan naar een vastgelegde preset gaat, pak in dit voorbeeld dus de voordeur.
Tot daar lukt het, als ik via de API van de camera werk, kan ik met de volgende URL de camera presets kiezen:
http://10.10.10.9/axis-cgi/com/ptz.cgi? ... resetname= voordeur
So far so good.
Dan heb ik ook een "kamer" aangemaakt in de QuadClient, met als naam "Camera", waaronder in knoppen heb gemaakt, 1 voor elke preset van de camera. Ook hier weer, so far so good, dat werkt perfect.
In de QuadClient heb ik dan (op aangeven van 747driver) opnieuw geprobeerd om deze knoppen ook te laten verschijnen onderaan de cameraplugin: en wederom, ook hier so far so good

Maar dan... Het logsche schema: Volgens mij heb ik hierboven alles logisch & correct ingesteld, alleen gebeurd er dus niks wanneer er op de deurbel wordt gedrukt.
Is er iemand onder jullie die al gewerkt heeft met die "Recieve\Door call" logische module? Of doe ik ergens nog iets mis? De DCS gateway is volledig & correct ingesteld, in Expert is de DCS ingeschakeld.