Ik heb nog wat plaats op een gira 216100 jaloezie actor (info: https://www.gira.com/en/gebaeudetechnik ... n.html?d=1)
Hoe kan ik de 3 (blauw, zwart = omhoog, bruin = omlaag) correct aanlsuiten.
Ik geraak niet echt wijs uit het aansluitschema... en begin te vermoeden dat ik ergens een foute keuze gemaakt heb.
Somfy Sonesse 50 en Gira 216100
Re: Somfy Sonesse 50 en Gira 216100
Hello egfdevos
Zwart/bruin vann somfy motor is gesnopen.
Wat ik niet helemaal snap is wat er dan in ↓1(L) en ↓1(N) moet gaan.
Is mijn veronderstelling dat het toestel fase en neutraal krijgt via voeding incorrect?
zou het dan verlopen zoals onderstaande:

bedankt voor jouw hulp
Zwart/bruin vann somfy motor is gesnopen.
Wat ik niet helemaal snap is wat er dan in ↓1(L) en ↓1(N) moet gaan.
Is mijn veronderstelling dat het toestel fase en neutraal krijgt via voeding incorrect?
zou het dan verlopen zoals onderstaande:
bedankt voor jouw hulp
De Fase moet op ↓1(L).
De Neutraal mag op ↓1(N). Deze word gebruikt voor de automatisch operationele tijd. Dus ook maar aansluiten.
De Neutraal mag op ↓1(N). Deze word gebruikt voor de automatisch operationele tijd. Dus ook maar aansluiten.
Edwin
Even terugkoppelen.
Installatie gelukt, ETS programmatie in orde, menu in Deseo toegevoegd. Werkt allemaal super. Bedankt voor de hulp.
Ik zat volledig op een fout spoor - beetje onlogisch maar ik dacht dat de voedig voor de shutter actor ook wel gebruikt kon worden voor de rolgordijn motor....
Dikke merci voor de hulp!
Installatie gelukt, ETS programmatie in orde, menu in Deseo toegevoegd. Werkt allemaal super. Bedankt voor de hulp.
Ik zat volledig op een fout spoor - beetje onlogisch maar ik dacht dat de voedig voor de shutter actor ook wel gebruikt kon worden voor de rolgordijn motor....
Dikke merci voor de hulp!