Beste,
Ik heb 2 rolluiken in mijn huis die draadloos te bedienen zijn door een afstandsbediening.
Graag had ik die in mijn knx installatie gekregen.
Ik heb 3 knoppen op de afstandsbeding 1x op 1x neer en 1x stop.
Is er een mogelijkheid om dit signaal te kopiëren met een knx module?
Mvg,
Nils
bestaande draadloze besturing integreren in KNX
Re: bestaande draadloze besturing integreren in KNX
Dat ligt er maar net aan, wat voor een systeem / protocol het is en dus hoe open het is.

Tweede afstandbediening halen en een soldeerbout.
Uit elkaar halen. draadjes aan contacten knopjes solderen en deze aansluiten op een schakel actor.
Edwin
Wat voor protocol het is weet ik niet, weet zelf niet welk merk het is, dat is juist het probleem.
Het is ondertussen al meer dan 5 jaar geleden dat dit werd geïnstalleerd en ik heb niet meer achtergrondinformatie.
denk dat het idd solderen zal worden
Het is ondertussen al meer dan 5 jaar geleden dat dit werd geïnstalleerd en ik heb niet meer achtergrondinformatie.
denk dat het idd solderen zal worden
Hallo
Of de reiaismodule vervangen door een knx rf module (vb RF-JAL1UP.01 van mdt) en een rf/tp media koppelaar (mdt RF-LK001.02)
Dan kan je de rolluiken bedienen op je eigen knx drukknoppen of knx visualisatie.
mvg
Paul
Of de reiaismodule vervangen door een knx rf module (vb RF-JAL1UP.01 van mdt) en een rf/tp media koppelaar (mdt RF-LK001.02)
Dan kan je de rolluiken bedienen op je eigen knx drukknoppen of knx visualisatie.
mvg
Paul