Heb het zojuist hier nog even geprobeerd met de instellingen van 217400.jpg plaatje.
Als ik de verlichting op 38% dim en uitschakel en vervolgens de busspanning er 15sec afhaal en er weer opzet (zonder accu-backup) dan gaat ie weer naar 38% bij een On commando.
Heb je wel het correcte applicatie programma?
Voor ETS4 zou dat Dimming 302041 zijn (voor de 217400) aldus pagina 30 van de Gira product documentation.
Ik gebruik ETS3 en applicatie programma Dimming 302011
Wat je ook kunt doen is het handmatig instellen van de "Type of connected load" op "electr. transformer (capacitive/phase cut-off).
Deze instelling is geschikt voor zowel electr. trafo's als gloeilampen.
Dit alleen doen wanneer je geen conventionele transformator gebruikt!!
Denk niet dat het iets met je probleem te maken heeft maar je weet maar nooit.
Dimwaarden na spanningsuitval
Re: Dimwaarden na spanningsuitval
Heb inderdaad dan niet het juiste dimming programma. Heb jij enig idee hoe ik hier aan kan komen?
Een en ander staat inderdaad wel vermeld, maar kan nergens een dergelijk applicatieprogramma downloaden. Het zou dan gaan om een file in formaat *.knxprod.
Wellicht is dat inderdaad het probleem alhoewel alle andere functies gewoon lijken te werken.
DANK!
Een en ander staat inderdaad wel vermeld, maar kan nergens een dergelijk applicatieprogramma downloaden. Het zou dan gaan om een file in formaat *.knxprod.
Wellicht is dat inderdaad het probleem alhoewel alle andere functies gewoon lijken te werken.
DANK!
Geeft ie bij jou in ETS aan dat ie Dimming 302011 gebruikt?
Ik zie op deze pagina slechts 1 productfile wanneer je zoekt op 217400.
Dat is een file eindigend op vd4 en dit is 'm.
Probeer die eens te importeren in ETS en kijk dan of ie Dimming 302041 aangeeft.
Als dat niet het geval is dan ff met Gira bellen.
Ik zie op deze pagina slechts 1 productfile wanneer je zoekt op 217400.
Dat is een file eindigend op vd4 en dit is 'm.
Probeer die eens te importeren in ETS en kijk dan of ie Dimming 302041 aangeeft.
Als dat niet het geval is dan ff met Gira bellen.
Dank voor de tip.
Importeren van productfile 217400 help helaas niet, blijft verkeerde dimmingprogramma.
Ik zal zsm even met Gira bellen. Ik laat het nog weten!
Importeren van productfile 217400 help helaas niet, blijft verkeerde dimmingprogramma.
Ik zal zsm even met Gira bellen. Ik laat het nog weten!
Ben benieuwd!
Is het nog gelukt met je dimmer?