Ik heb van iemand een Jung ruimtecontroller overgenomen maar krijg deze met geen mogelijkheid aan de gang

Het is de RCD 2024.
Voor deze ruimtecontroller wordt bij ETS(3) een plug-in geïnstalleerd en daarmee kan je de instellingen van de ruimtecontroller wijzigen.
Echter lukt het me niet om de applicatie te programmeren, ik krijg dan een waarschuwing dat de firmware in de ruimtecontroller nieuwer is (v4.17) dan degene die ik er in wil laden en of ik door wil gaan.
Als ik kies om door te gaan, loopt dit proces halverwege vast door een foutmelding. er wordt dan gezegd dat ik een recentere versie moet installeren van de plug-in.
Deze plug-in is echter de enige die te vinden is op de website van Jung (versie 3.09) en met vat zoeken via google heb ik wel wat andere versies gevonden maar deze zijn allemaal ouder.
Ik heb nog nooit eerder met deze ruimtecontroller gewerkt en weet dus ook niet zeker of dat deze wel helemaal in orde is (al zegt degene waarvan ik hem heb van wel).
Is er hier iemand die hier weleens mee gewerkt heeft en misschien nog wat tips & trucs heeft?