Nu is onze deurvideopost defect en moet ik deze binnenbrengen bij de electrogroothandel, maar tegelijk wil ik enkele van de Gira Tastsensor 3 knoppen omruilen, aangezien deze nog de "oude" firmware hebben, met als gevolg led's die blijven branden/niet meer branden. Dit zou (als ik me het goed herinner) opgelost moeten zijn in firmware I05.
Bijkomend probleem (mijn eigen fout natuurlijk) heb ik klaarblijkelijk niet meer de recentste versie van het ETS project, waardoor er enkele van de laatste aanpassingen niet meer in opgeslagen zijn, dit en de overstap van ETS3 naar ETS5
Nu mijn uiteindelijke vraag: kan je van een bestaande knop de programmatie uitlezen? Dus niet via ETS een knop programmeren (downloaden zoals ETS het noemt) maar andersom, dus de settings importeren vanuit de knop zelf.
Indien dit niet kan, is er iemand die me terug even op weg kan helpen met het maken van de "scene" voor de volgende situatie:
Ik heb een van de knoppen van een schakelaar nu geprogrammeerd als een "alle rolluiken af" en "alle rolluiken op". Ik weet nog een klein beetje in welke richting ik moet zoeken, maar niet helemaal.
Wat ik me nog een beetje kan herinneren, is dat ik alle rolluiken samen in een "object" gezet heb, en dan nog iets gedaan heb met de schakelactor in de zekeringkast, maar voor de rest is het allemaal wazig

Ik durf die schakelaar in kwestie dus niet omruilen, aangezien ik dit dagelijks gebruik

HELP!