BJ Comforttouchpanel

Problemen, Tips of tricks met ETS programmatie post je hier.
Plaats reactie
TechTron
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 10:58

BJ Comforttouchpanel

Bericht door TechTron »

Hallo,

Ik wil in een touchpanel van BJ, de comforttouch, een viertal scene's maken.
Deze scene's moeten voor mijn klant zelf vast te leggen zijn, dus in woonkamer stel ik een bepaalde sfeer in, daarna vastleggen in panel.
Ik zit daarbij te denken aan een scene knop met savefunctie, het 1Byte object koppel ik dan via een groepsadres aan een sceneuitgang van mij dimactor.

Kan dit werken, heeft iemand hier ervaring mee?

Groet
speedyx
Berichten: 19
Lid geworden op: di 27 apr 2010, 19:35

Re: BJ Comforttouchpanel

Bericht door speedyx »

als je het over de 8136-500 hebt de comford touch lan versie
ja dit kan vrij eenvoudig

in scene editor kan je snel makkelijk scenes aanmaken hoeveel weet ik niet precies maar wel genoeg voor jou
in die scenes plaats je dan de door jou of de klant aangewezen dim of schakelingen aan met hun waarden een vertragingen eventueel
in een van de door jou of de klant aangewezen pagina's kan je dan de scenes oproepen en opslaan als je dat wilt
let wel op dat je dan bij advanced settings van die knop wel aanvinkt dat je die scene;s ook mag opslaan anders werkt het niet met opslaan
KNX starter
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 21:29

Re: BJ Comforttouchpanel

Bericht door KNX starter »

Ik vul speedyx even aan:

Je kunt het groepsadres van schakelen wel in de betreffende scene slepen bij de scene-editor, met het groepsadres van het dimmen kan dit niet.
Je zult dus een groepsadres Waarde aan moeten maken en deze in de value van je aktor moeten plaatsen daarna kun je deze toevoegen in je scene.
Plaats reactie