Beperkt tot (automatisch)schakelen van verlichting en monitoren van storingscontacten.

Ziet er zeker complex uitegfdevos schreef:Paar kasten in een complex.
Ik heb een aantal dimactoren en daar zit geen ruimte tussen. Ik veronderstel dat je het over de warmteproductie hebt?747driver schreef: Moet er niet wat ruimte tussen die actoren zitten of is dat alleen bij dimactoren?
Apparaat monteren
Let op het temperatuurbereik. Zorg voor voldoende koeling. Bij gebruik van meerdere dimmers of onderdelen in een schakelkast tussen de apparaten een afstand van 18 mm, 1 TE aanhouden.
Ik lees dat nu ook bij de 2174, maar in de documentatie van de 104300 dimactor, het voorgaande type dat ik gebruik, staat die aanbeveling echter niet. Ze zijn warm, maar zeker niet oververhit. Dus ik denk dat het misschien wel snor zit.747driver schreef:Inderdaad, in de documentatie van de Gira 217400 staat bij "5 Informatie voor elektromonteurs":
Apparaat monteren
Let op het temperatuurbereik. Zorg voor voldoende koeling. Bij gebruik van meerdere dimmers of onderdelen in een schakelkast tussen de apparaten een afstand van 18 mm, 1 TE aanhouden.