Ik ben gloednieuw op het forum...

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om KNX als domoticasysteem te gebruiken. Ervaring heb ik niet, maar het leek mij nu ook niet onoverkomelijk moeilijk... Helaas heb ik (denk ik) al mijn eerste kemel geschoten

Na heel wat grasduinen ben ik ertoe gekomen om met gewone drukknoppen te werken in combinatie met de ABB UK/S32.2 module (32 in of uitgangen), gewoon omdat deze een lage kost per I/O had en dat je ook eenvoudig terugmeldingen kan maken naar om het even welke drukknop.
Ik heb laatst ETS5 lite aangekocht en ben al aan het configureren/programmeren, heb wel eerst mijn materiaal gekozen & besteld voordat ik hiermee begonnen ben.
Nu blijkt dat de laatste vrijgegeven bibliotheek voor die UK/S32.2 enkel voor ETS4 bestaat... Dat ben ik vergeten afchecken voordat ik mijn bestelling geplaatst heb.

Ik ga ervanuit dat ik deze niet kan importeren in ETS5 maar heb het toch geprobeerd en krijg deze melding tijdens de importeeractie: "Het doel van een aanroep heeft een uitzondering veroorzaakt."
Dat is dus na het selecteren van de taal enz...
En nu?